Posted on

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca deprem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olgunlaşmak yürekin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en skolastik ve en çok aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu bağlantı noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kafaarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine temaslar ve uran özetler ya da iş özetleri hakkında vukuf yürekerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını sahip olmak yürekin kıymetiharbiye göndermek ciddi örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve nispet çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok maslahate yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nispet çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hızlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve araştırma yürekin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video benimsemek, içeriğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nispet çekici şekilde göndermek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız destelantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en kebir sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile destelantı monte etmek yürekin harika bir taraf. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı yürekerik türlerine ehil olsa da tümü bayağı video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette yaymak istediğinizi her zaman bölüm önünde bulundurun ve buna bakılırsa düzenleme yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en çok şekilde istifade etmek yürekin sayısal pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla enerjik kullanıcıya ehil. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte gücük ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Ama sosyal medyada olduğu kabil mesajlar gücük ve öz olursa tesirli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece metin yürekeren gücük ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar nispet çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, içeriğiniz amaç kitlenizin amaç ve nispet sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin kıymetiharbiye sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal takım kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama neticelerinda elan mualla sıralarda ve elan pıtrak görülür, içeriğinize gidiş geliş peşışı esenlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna merbutdır. Web içeriğinizde çok araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) değerlendirmek SEO’nuzu elan çok hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda elan mualla hatimelar esenlar. Erdemli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi temaslar yutmak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir temasya gelen her tıklama yürekin ödeme yapılır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik dürüstışlarında hayaletlenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), kebir hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve destelantı göstermesi yürekin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çalışmasıyla teşhistabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme rasyoını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir