Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun kent analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, hasılat ve dikkat alanları kabilinden değkonukenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların konuletmeniz yürekin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden almak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde peylemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki bakım, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, yaraşır maliyette ika zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde iz yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin geri plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve bakım çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza artık “ne istersem onu allıkırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga yer büyük rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Bilim ve iletişim teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına kadar iş süreçlerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olası evet.